Casa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesoweCasa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesoweCasa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesoweCasa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesowe

Casa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesowe

Casa Mariol: wino, kreatywność i kontakty biznesowe
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Niektórzy powiadają: „dobrze prosperujący biznes pisany jest piórem, przy lampce wina”. Słowa nakreślone atramentem uchodzą za staranniej przemyślane, a do tego bardziej osobiste. Wino zaś sprawia, że nawet najbardziej przyziemny interes wznosi się na wyżyny – przecież to trunek bogów.

Gdyby do osiągnięcia sukcesu wystarczyły atrament i wino, pewnie mielibyśmy wokół samych szczęśliwych ludzi. Ale nie jest aż tak łatwo i do podbijania rynków potrzeba czegoś jeszcze.

I wino, i to coś jeszcze jest w Casa Mariol – hiszpańskiej winnicy od pokoleń prowadzonej przez jedną rodzinę. Wino było tu zawsze. A w 1945 powstała firma, którą założył José María Vaquer Bes, gdy zaczął handlować trunkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja