Cannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingoweCannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingoweCannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingoweCannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingowe
Kto będzie błyszczał?

Cannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingowe

Cannes Lions 2018: pesymizm, absencje, firmy konsultingowe
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zaczynający się festiwal Cannes Lions jest dla branży marketingowej papierkiem lakmusowym. W tym roku, przynajmniej przed startem, nastroje nie są najlepsze W poprzednich latach dyskutowano o Google i Facebooku albo o mediach. Teraz głównym tematem są firmy konsultingowe odważnie wchodzące na rynek agencji.

Spośród opinii o tegorocznym festiwalu w Cannes najmocniejsza była ta wyrażona przez człowieka, który po nadchodzącej edycji nie będzie miał już z wydarzeniem nic wspólnego. Terry Savage był szefem festiwalu przez ostatnich 11 lat. Zrezygnował w grudniu ubiegłego roku. Nieskrępowany oficjalną funkcją, pod koniec maja podczas konferencji branżowej Comms Council w Sydney pozwolił sobie na szczerość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się