Organizator rozpoczętego w niedzielę festiwalu stworzył tylko jedną nową kategorię: Glass Lion. Poza tym wszystko jest rekordowe – szczególnie liczba zgłoszeń (również z Polski) oraz ceny. Rozmiary, do jakich urosły Cannes Lions, wywołują jednak głosy krytyki w samej branży marketingowej.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Festiwal potrwa tydzień: od 21 do 27 czerwca. Rywalizuje w nim 40 tys. prac z całego świata, podczas gdy jeszcze w 2011 roku było ich „tylko” 29 tys. W tendencję tę wpisuje się też polska branża reklamowa. Jak podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, zgłoszono 243 prace przesłane przez 94 agencje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.