Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?

Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?

Cannes Lions 2015: czego oczekiwać po tegorocznym festiwalu?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Organizator rozpoczętego w niedzielę festiwalu stworzył tylko jedną nową kategorię: Glass Lion. Poza tym wszystko jest rekordowe – szczególnie liczba zgłoszeń (również z Polski) oraz ceny. Rozmiary, do jakich urosły Cannes Lions, wywołują jednak głosy krytyki w samej branży marketingowej. 

Festiwal potrwa tydzień: od 21 do 27 czerwca. Rywalizuje w nim 40 tys. prac z całego świata, podczas gdy jeszcze w 2011 roku było ich „tylko” 29 tys. W tendencję tę wpisuje się też polska branża reklamowa. Jak podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, zgłoszono 243 prace przesłane przez 94 agencje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja