Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?

Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?

Cannes Lions 2014 rozpoczęte. Co nowego w tym roku? Kto ma szanse na nagrody?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dalszy wzrost znaczenia kategorii PR i Design. Wśród zgłoszonych kampanii klasyczne filmy reklamowe (Volvo), technologie ułatwiające życie konsumentów (Nike, Intel, Samsung), paradokumenty (Skype) – to niektóre z tegorocznych nowości.

Są trzy sposoby, by poznać nastroje i tendencje, jakie dominowały w branży komunikacji marketingowej od ostatniej edycji festiwalu. Pierwszy, najtrudniejszy, to po prostu wizyta w słynnym, harmonijnie zaprojektowanym Palais des Festivals et des Congrès, w którym odbywa się impreza.

Sposób drugi to analizowanie słów sir Martina Sorrella, szefa globalnego holdingu marketingowego WPP, uważnie słuchanego przez całą branżę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się