Dalszy wzrost znaczenia kategorii PR i Design. Wśród zgłoszonych kampanii klasyczne filmy reklamowe (Volvo), technologie ułatwiające życie konsumentów (Nike, Intel, Samsung), paradokumenty (Skype) – to niektóre z tegorocznych nowości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Są trzy sposoby, by poznać nastroje i tendencje, jakie dominowały w branży komunikacji marketingowej od ostatniej edycji festiwalu. Pierwszy, najtrudniejszy, to po prostu wizyta w słynnym, harmonijnie zaprojektowanym Palais des Festivals et des Congrès, w którym odbywa się impreza.
Sposób drugi to analizowanie słów sir Martina Sorrella, szefa globalnego holdingu marketingowego WPP, uważnie słuchanego przez całą branżę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.