Calvin gorszącyCalvin gorszącyCalvin gorszącyCalvin gorszący

Calvin gorszący

Calvin gorszący
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Na ulicach amerykańskich miast pojawiły się nowe billboardy reklamowe dżinsów od Calvina Kleina. Jak zwykle w przypadku tej marki, emanują erotyzmem i prowokują. Zdaniem niektórych Amerykanów – tym razem Klein przesadził. Stał się zbyt gorszący i wyzywający.

Czy rzeczywiście najnowsze billboardy Kleina są zbyt „pornograficzne”, jak uważają niektórzy? W końcu nie tylko Amerykanie powinni być już przyzwyczajeni do strategii marketingowej tej marki. Praktycznie wszystkie fotosy, reklamy prasowe, telewizyjne i billboardy emanują erotyzmem, nieważne czy Klein promuje akurat dżinsy, okulary przeciwsłoneczne, perfumy czy zegarki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja