Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa) - Marketing przy Kawie
Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)

Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)

Cała prawda o marketach (część 2 – obsługa)
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Firma International Service Check przeprowadziła badanie Mystery Shopper w branży dużych sklepów samoobsługowych oferujących artykuły spożywcze (supermarkety, hipermarkety, dyskonty). W artykule przedstawione są wyniki badań dotyczące poziomu obsługi klienta. Najważniejsza kategoria pytań dotyczyła pomocy, doradztwa i obsługi. Opisuje ona z jednej strony uprzejmość i podejście pracowników do klientów, z drugiej natomiast – ocenia kompetencje pracowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja