Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd) - Marketing przy Kawie
Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)

Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)

Cała prawda o marketach (część 1 – wygląd)
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie jakością obsługi klienta w branży dużych sklepów samoobsługowych oferujących artykuły spożywcze (supermarkety, hipermarkety, dyskonty), firma International Service Check przeprowadziła badanie obejmujące swoim zasięgiem 8 krajów Europy Środkowej i Wschodniej: Bułgarię, Chorwację, Czechy, Polskę, Rosję, Rumunię, Słowenię i Węgry. Przeprowadzono 168 badań, podczas których sprawdzono w sumie 61 sieci sklepów w 60 miastach. Badania trwały od 23 marca do 14 kwietnia 2007 roku. W Polsce badaniem objęto 26 sieci sklepów w losowo wybranych trzech placówkach na terenie miast w całym kraju. W artykule ISC prezentuje wyniki przeprowadzonych badań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to