W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie jakością obsługi klienta w branży dużych sklepów samoobsługowych oferujących artykuły spożywcze (supermarkety, hipermarkety, dyskonty), firma International Service Check przeprowadziła badanie obejmujące swoim zasięgiem 8 krajów Europy Środkowej i Wschodniej: Bułgarię, Chorwację, Czechy, Polskę, Rosję, Rumunię, Słowenię i Węgry. Przeprowadzono 168 badań, podczas których sprawdzono w sumie 61 sieci sklepów w 60 miastach. Badania trwały od 23 marca do 14 kwietnia 2007 roku. W Polsce badaniem objęto 26 sieci sklepów w losowo wybranych trzech placówkach na terenie miast w całym kraju. W artykule ISC prezentuje wyniki przeprowadzonych badań.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |