To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?
Efektywność czy kreacja? (fot. SAR)

To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?

To był dość szczególny rok – co wyniki Effie 2016 mówią o rynku reklamy?
redakcja

redakcja

-

Cieszy duża liczba nagrodzonych i coraz wyższy poziom zgłoszonych prac. Minusy to zdarzający się brak powiązań między rozwiązaniem kreatywnym a rezultatami kampanii. Tak w skrócie jurorzy oceniają tegoroczne Effie. Nagrodę główną zdobyła kampania Play, której 3 lata temu nie wróżono tak dużego sukcesu.

W tegorocznej edycji Effie Awards przyznano 10 złotych statuetek, podczas gdy jeszcze w 2012 r. było ich zaledwie 3. Co te wyniki mówią o polskim rynku reklamy?

– Wydaje się, że na przestrzeni ostatnich lat kampanie stawały się coraz bardziej dopracowane przez zgłaszających w kontekście samych zgłoszeń. Co jednak ważniejsze, kampanie są teraz bardziej przemyślane i lepiej przygotowane przez agencje i marketerów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja