Buty z gettaButy z gettaButy z gettaButy z getta

Buty z getta

Buty z getta
Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

-

Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

Miniserwis internetowy promujący nowy model butów Nike Shox Neo przypomina internetową stronę filmu. A raczej przypominałby, gdyby w latach 70. ubiegłego wieku promowano filmy w Internecie.

Według postmodernistów współczesna kultura to miks cytatów z przeszłości. Reklama nowego modelu butów Nike to mieszanka popkulturowych historyjek i afroamerykańskiego kina lat 70.

Blaxporation – sparafrazowane na shoxploration – do którego ma nawiązywać serwis Nike, to gatunek filmowy powstały w latach 70. Filmy tego nurtu skierowane były do afroamerykańskiej ludności USA i zazwyczaj poruszały tematykę ciemnej strony życia w murzyńskich gettach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja