Buty pod lupą! - Marketing przy Kawie
Buty pod lupą!Buty pod lupą!Buty pod lupą!Buty pod lupą!

Buty pod lupą!

Buty pod lupą!
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie. Choć wygląd sklepów i prezentacja towarów są na bardzo wysokim poziomie, wciąż jednak najbardziej liczy się po prostu to, aby obuwie sprzedać. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Pracownicy sklepów obuwniczych myślą raczej o tym, co teraz, niż o przyszłości. Co gorsza, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem. Prezentujemy wyniki pomiaru jakości usług w sklepach najbardziej znanych marek obuwniczych przygotowane przez ISC.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to