Sprzedawcom w sklepach obuwniczych nie zależy szczególnie na lojalnym kliencie. Choć wygląd sklepów i prezentacja towarów są na bardzo wysokim poziomie, wciąż jednak najbardziej liczy się po prostu to, aby obuwie sprzedać. Na drugi plan schodzi standard usług, o szkoleniach dla pracowników nie wspominając. Pracownicy sklepów obuwniczych myślą raczej o tym, co teraz, niż o przyszłości. Co gorsza, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem. Prezentujemy wyniki pomiaru jakości usług w sklepach najbardziej znanych marek obuwniczych przygotowane przez ISC.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.