Buty nosimy na stopachButy nosimy na stopachButy nosimy na stopachButy nosimy na stopach

Buty nosimy na stopach

Buty nosimy na stopach
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Stopy skrzyżowane niczym u Jezusa na krzyżu i przebite wielkim gwoździem. Stopa z założoną na duży palec prezerwatywą. Stopa z wyprostowanym środkowym palcem, symbolizująca popularny gest dłonią „spadaj”. Nowe plakaty firmy obuwniczej Pony na długo zapadają w pamięć.

Zdjęcia nie nawiązują bezpośrednio do produktu, a taka reklama nie prezentuje otwarcie zalet butów „Pony”. Twórcy kampanii stworzyli o wiele bardziej subtelny i wyrafinowany przekaz. Nie da się go racjonalnie odczytać ani odnaleźć prostego związku między obrazami tworzonymi przez stopy a butami. Kampania skierowana jest raczej do młodych odbiorców, których łatwiej podbić emocjonalnym przekazem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja