Stopy skrzyżowane niczym u Jezusa na krzyżu i przebite wielkim gwoździem. Stopa z założoną na duży palec prezerwatywą. Stopa z wyprostowanym środkowym palcem, symbolizująca popularny gest dłonią „spadaj”. Nowe plakaty firmy obuwniczej Pony na długo zapadają w pamięć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zdjęcia nie nawiązują bezpośrednio do produktu, a taka reklama nie prezentuje otwarcie zalet butów „Pony”. Twórcy kampanii stworzyli o wiele bardziej subtelny i wyrafinowany przekaz. Nie da się go racjonalnie odczytać ani odnaleźć prostego związku między obrazami tworzonymi przez stopy a butami. Kampania skierowana jest raczej do młodych odbiorców, których łatwiej podbić emocjonalnym przekazem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.