Zbliżają się piłkarskie mistrzostwa świata. Chociaż do inauguracji turnieju pozostało blisko 10 miesięcy, już w tej chwili nie brak związanych z nim inicjatyw marketingowych, w dodatku wzbudzających kontrowersje. W sporcie konflikty między sponsorami są już chyba trwałym elementem pejzażu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilka tygodni temu olbrzymie poruszenie wywołał trener reprezentacji Niemiec, Jurgen Klinsmann. Na łamach dziennika „Sport Bild” zapowiedział, że w prowadzonej przez niego drużynie każdy zawodnik będzie musiał występować w butach firmy Adidas. Wynika to z faktu, że producent ten jest sponsorem reprezentacji naszych zachodnich sąsiadów.
Zapewne sprawa nie wywołałaby dodatkowych emocji, gdyby nie to, że kilku czołowych niemieckich piłkarzy ma kontrakty indywidualne z konkurentami Adidasa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.