Buty +10Buty +10Buty +10Buty +10

Buty +10

Buty +10
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Rozpoczęta kampania reklamowa Adidasa jest największa w całej historii koncernu. Tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele firmy. Czas pokaże, czy to tylko buńczuczne zapowiedzi mające na celu przede wszystkim przyciągnięcie uwagi mediów. Nie raz już takie zapewnienia miały się nijak do rzeczywistości. Jak będzie tym razem?

Przedsięwzięcie nosi nazwę +10 i bazuje na olbrzymiej popularności piłki nożnej. Wielokrotnie już Adidas postępował według tego schematu i później święcił marketingowe triumfy. Odwołanie się właśnie teraz do tej dyscypliny sportu nie powinno specjalnie dziwić. W przyszłym roku w Niemczech rozegrane zostaną przecież mistrzostwa świata, a jednym ze sponsorów tej prestiżowej imprezy jest właśnie tekstylny gigant.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja