Kiedy burze mózgów działają? – 10 zasadKiedy burze mózgów działają? – 10 zasadKiedy burze mózgów działają? – 10 zasadKiedy burze mózgów działają? – 10 zasad
Metoda znana, ale często stosowana nieprawidłowo (fot. Pixabay)

Kiedy burze mózgów działają? – 10 zasad

Kiedy burze mózgów działają? – 10 zasad
Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

-

digital strategy specialist, Bluerank

Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

digital strategy specialist
Bluerank

Buduje strategie online oraz wypracowuje rekomendacje dla działań proklienckich. Pomaga markom skuteczniej działać i podejmować decyzje w szybko zmieniającym się, nieprzewidywalnym świecie. Absolwentka studiów podyplomowych PR oraz coaching w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka procesu design thinking.

Nie trać czasu na spotkania, które tylko z nazwy są burzami mózgów. Prowadź burze mózgów tak, by nie były zabawą z kolorowymi karteczkami, ale skutecznym procesem. Dobre pomysły z planem wdrożenia – tak się da. I o tym jest ten artykuł.

Menedżerowie, których opleciony strategiami świat stanął dziś na głowie, często zwołują zespoły na burze mózgów. I niekiedy rozczarowują się marnymi efektami. Ale uwaga! Spotkanie przy stole i zapisanie pomysłów na kolorowych karteczkach to nie jest burza mózgów! Brainstorming to proces, który ma swoje określone zasady – niezbędne, by był skuteczny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja