Ma kilkanaście lat doświadczenia po różnych stronach biznesu (duże korporacje, średniej wielkości start-up, własna firma, agencje reklamowe, agencja badawcza). Realizował kilkadziesiąt projektów w charakterze konsultanta – projekty na styku różnych funkcji (marketing, sprzedaż, biznes, HR) i o różnym charakterze (m.in. innowacje produktowe, rebranding, otwarcie nowego kanału dystrybucji). Jest autorem ponad 30 projektów strategii firm i pozycjonowania marek z różnych sektorów (kosmetyki, finanse, elektronika, żywność, telekomunikacja). Dyplomowany facylitator projektów strategicznych i warsztatów grupowych (Szkoła Facylitacji Pathways).
Od ponad 18 lat związany z badaniami marketingowymi dla wielu branż, m.in. FMCG, bankowość i finanse, sieci handlowe, motoryzacja, energetyka. Ma szerokie doświadczenie w badaniach z dziedziny shopper marketingu, zwłaszcza w analizie zachowań kupujących i komunikacji w punkcie sprzedaży. Zajmuje się badaniami związanymi z diagnozą marki, ewaluacją komunikacji, jakością obsługi, satysfakcją klientów oraz zachowaniami konsumenckimi. Pasjonat innowacyjnych metod badawczych opartych na wiedzy z zakresu ekonomii behawioralnej.