Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?
Wiele scenariuszy, by lepiej przygotować się na przyszłość (źr. Open Research))

Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?

Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?
AdvertisementAdvertisement
Robert Droździkowski

Robert Droździkowski

-

CEO, owner, Conceptbox.pl

Robert Droździkowski

Robert Droździkowski

CEO, owner, Conceptbox.pl

Ma kilkanaście lat doświadczenia po różnych stronach biznesu (duże korporacje, średniej wielkości start-up, własna firma, agencje reklamowe, agencja badawcza). Realizował kilkadziesiąt projektów w charakterze konsultanta – projekty na styku różnych funkcji (marketing, sprzedaż, biznes, HR) i o różnym charakterze (m.in. innowacje produktowe, rebranding, otwarcie nowego kanału dystrybucji). Jest autorem ponad 30 projektów strategii firm i pozycjonowania marek z różnych sektorów (kosmetyki, finanse, elektronika, żywność, telekomunikacja). Dyplomowany facylitator projektów strategicznych i warsztatów grupowych (Szkoła Facylitacji Pathways).

Mariusz Pyc

Mariusz Pyc

-

client service director, Open Research

Mariusz Pyc

Mariusz Pyc

client service director, Open Research

Od ponad 18 lat związany z badaniami marketingowymi dla wielu branż, m.in. FMCG, bankowość i finanse, sieci handlowe, motoryzacja, energetyka. Ma szerokie doświadczenie w badaniach z dziedziny shopper marketingu, zwłaszcza w analizie zachowań kupujących i komunikacji w punkcie sprzedaży. Zajmuje się badaniami związanymi z diagnozą marki, ewaluacją komunikacji, jakością obsługi, satysfakcją klientów oraz zachowaniami konsumenckimi. Pasjonat innowacyjnych metod badawczych opartych na wiedzy z zakresu ekonomii behawioralnej.

„Próby przewidywania przyszłości są jak jazda ciemną, wiejską drogą, bez świateł, gdy patrzy się przez tylne okno samochodu” – powiedział Peter F. Drucker. Czy zatem przewidywanie przyszłości w biznesie i rozwoju marek w ogóle nie ma sensu? Z pewnością wiele osób pójdzie dziś tą drogą, argumentując, że nikt nie przewidział epidemii i skali jej wpływu na nasze codzienne życie. Ale jest i inne podejście: może nie tyle przewidywanie przyszłości nie ma sensu, ile błędny jest sposób, w jaki podchodzimy do prognozowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się