To, że kryzys przytrafi się niemal każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, jest niemal pewne. Zwłaszcza dziś – gdy kryzysy szybko zyskują globalne zasięgi – zdolność do szybkiego i skutecznego komunikowania się jest ważniejsza niż kiedykolwiek.Pytanie nie brzmi więc „czy”, tylko „kiedy”. Warto dopytać jeszcze: Czy twoja organizacja jest już przygotowana na jutrzejszy kryzys, czy twój zespół jest odporny? Czy wiesz, jakie straty finansowe poniesiesz w wyniku zdarzenia kryzysowego? Z ilu inwestycji zrezygnujesz, nie wspominając o kosztach odbudowy wizerunku?
Doroczne spotkanie Crisis Communications Network Europe, sieci niezależnych agencji specjalizujących się w zarządzaniu i komunikacji kryzysowej, było pełne świetnych case studies, insightów, dobrych praktyk i dyskusji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.