Kryzys komunikacyjny: jak uodpornić na niego firmę? - Marketing przy Kawie
Jak być odpornym na kryzys?Jak być odpornym na kryzys?Jak być odpornym na kryzys?Jak być odpornym na kryzys?
Warto zawczasu zbudować proces i właściwie dobrać zespół kryzysowy (źr. il.: 24/7Communication)

Jak być odpornym na kryzys?

Jak być odpornym na kryzys?
Anna Twardowska

Anna Twardowska

-

senior advisor, 24/7Communication

Anna Twardowska

Anna Twardowska

senior advisor
24/7Communication

Doświadczona ekspertka, specjalizująca się w doradztwie z zakresu zarządzania kryzysowego i ochronie reputacji. Od ponad dekady wspiera firmy w tworzeniu i realizacji skutecznych strategii mitygowania ryzyk i wdrażaniu kompleksowych planów komunikacji kryzysowej, które pomagają organizacjom efektywnie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Jest również odpowiedzialna za organizację i prowadzenie zaawansowanych szkoleń antykryzysowych, w tym realistycznych symulacji kryzysowych, które umożliwiają zespołom klientów przetestowanie ich gotowości i reakcji na kryzys w kontrolowanym środowisku oraz wdrożenie ewentualnych zmian doskonalących procedury i taktykę, zanim nadejdzie kryzys. W 24/7Communication odpowiada również za współpracę z Crisis Communications Network Europe, konsorcjum agencji świadczących usługi obsługi kryzysów w całej Europie. Poza tym prowadzi szkolenia medialne dla członków zarządów, managerów, rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych. Łącznie ma 18-letnie doświadczenie w komunikacji, które rozwijała m.in. jako dziennikarka telewizyjna. Pracowała także w administracji publicznej i dla organizacji pozarządowych.

To, że kryzys przytrafi się niemal każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, jest niemal pewne. Zwłaszcza dziś – gdy kryzysy szybko zyskują globalne zasięgi – zdolność do szybkiego i skutecznego komunikowania się jest ważniejsza niż kiedykolwiek.

Pytanie nie brzmi więc „czy”, tylko „kiedy”. Warto dopytać jeszcze: Czy twoja organizacja jest już przygotowana na jutrzejszy kryzys, czy twój zespół jest odporny? Czy wiesz, jakie straty finansowe poniesiesz w wyniku zdarzenia kryzysowego? Z ilu inwestycji zrezygnujesz, nie wspominając o kosztach odbudowy wizerunku?

Doroczne spotkanie Crisis Communications Network Europe, sieci niezależnych agencji specjalizujących się w zarządzaniu i komunikacji kryzysowej, było pełne świetnych case studies, insightów, dobrych praktyk i dyskusji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to