Budowanie marki bywa czasem... sportemBudowanie marki bywa czasem... sportemBudowanie marki bywa czasem... sportemBudowanie marki bywa czasem... sportem

Budowanie marki bywa czasem… sportem

Budowanie marki bywa czasem... sportem
Michał Szustak

Michał Szustak

-

Michał Szustak

Michał Szustak

Czy na uczelni przeczytałeś dostatecznie dużo podręczników marketingu, by móc powiedzieć, że wiesz, jak buduje się markę? Czy w pracy przebrnąłeś przez kilkugodzinne burze mózgów rozpoczynające pracę nad tworzeniem marki, a później mozolnie układałeś strategię jej rozwoju? A może uczestniczyłeś kiedyś w audycie jakiejś marki, po czym z nieokiełznaną radością rozrysowywałeś na tablicy rekomendacje dla jej rozwoju? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK, ten tekst może pobudzić Cię do refleksji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja