Brytyjskie domki z kartBrytyjskie domki z kartBrytyjskie domki z kartBrytyjskie domki z kart

Brytyjskie domki z kart

Brytyjskie domki z kart
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

W styczniu br. w Wielkiej Brytanii ruszyła nowa kampania charytatywnej organizacji Shelter – „House of Cards”. Piękny, wręcz poetycki, a przy tym przejmujący spot przedstawiający rozpadające się osiedle domów z kart ma uświadamiać odbiorcom zagrożenia, jakie dla brytyjskiego rynku mieszkaniowego niesie światowy kryzys gospodarczy.

Shelter istnieje od ponad czterdziestu lat i specjalizuje się w udzielaniu osobom znajdującym się w trudnej sytuacji mieszkaniowej porad dotyczących możliwości poprawy ich położenia. Jej naczelnym zadaniem jest łagodzenie skutków bezdomności i złych warunków mieszkaniowych. Oprócz prowadzenia działalności doradczej organizacja występuje w imieniu osób bezdomnych, zagrożonych bezdomnością, a także żyjących w bardzo złych warunkach lokalowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja