Brutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatkówBrutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatkówBrutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatkówBrutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatków
Dzisiejsze trendy to tylko kwestia estetyki (fot. Pixabay)

Brutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatków

Brutaż, Wixapol i koniec subkultur, czyli gdzie rodzą się nowe trendy nastolatków
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Johnny z Portland i Adrian z warszawskiego Mokotowa – obaj ubrani w czarne, sportowe bluzy. Czy coś jeszcze ich łączy? Do ich stylu próbowano dobudować opowieść o tym, że są to wspólne wartości. Tymczasem mikrospołeczności współczesnych nastolatków mają niewiele wspólnego z subkulturami. Pod koniec ubiegłego roku rozmawiali o tym polscy badacze rynku i trendów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się