Browary w imię prawa - Marketing przy Kawie
Browary w imię prawaBrowary w imię prawaBrowary w imię prawaBrowary w imię prawa

Browary w imię prawa

Browary w imię prawa
Jolanta Węgrzyn

Jolanta Węgrzyn

-

Jolanta Węgrzyn

Jolanta Węgrzyn

Kampania prowadzona pod hasłem „Twój sprzeciw ma znaczenie” jest kampanią ze swego rodzaju tezą. Jej celem jest zmiana postaw, co, jak wiadomo, nie jest zadaniem łatwym, szczególnie jeśli chodzi o przełamywanie obojętności. Specjalnie przygotowana strona www.sprzeciw.pl zawiera wiele statystyk z lat 2003–2004, dotyczących spożycia alkoholu przez nieletnich. Okazuje się, że próby picia ma za sobą 92,5% gimnazjalistów z klas trzecich oraz 96,7% uczniów klas drugich szkół ponadgimnazjalnych. Marketing może być dobrą metodą zmiany postaw społecznych. Ma po temu dobre narzędzia badawcze i realizacyjne, udowodnioną skuteczność i zaangażowanie twórców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja