Broń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grachBroń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grachBroń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grachBroń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grach

Broń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grach

Broń masowej reklamy w rękach Microsoftu – interaktywne reklamy w grach
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

Koncern Microsoft za ponad 300 milionów dolarów wykupił spółkę Massive, której innowacyjna technologia umieszczania reklam w grach wprowadziła interaktywny marketing na zupełnie nowy poziom. Teraz cyfrowa broń masowej reklamy znajduje się w rękach giganta z Redmond.

Główna grupa docelowa reklamodawców – ludzie w wieku od 18 do 35 lat – rezygnuje z oglądania telewizji na rzecz gier. Z analiz grupy badawczej Nielsen Entertainment wynika, że gracze spędzają średnio 12,5 godziny przy komputerze lub konsoli. Przed ekranem telewizora natomiast jedynie 10 godzin.

Oczywiście klasyczny product placement w grach ma się świetnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja