Brazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialemBrazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialemBrazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialemBrazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialem
Żonglerka piłkarskimi emocjami (fot. NikeFootball)

Brazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialem

Brazylia 2014 – przegląd reklam związanych z mundialem
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Prezentujemy przegląd spotów przygotowanych na brazylijskie mistrzostwa świata w piłce nożnej. Tegoroczne produkcje łączą sprzeczności: ukazują wielkie gwiazdy z Ronaldo i Messim na czele, a jednocześnie podkreślają korzenie piłki nożnej jako gry zwykłych ludzi.

W reklamach na mundial 2014 widać wyraźnie dwa nurty. Pierwszy tradycyjnie skupia się na gwiazdach i stadionach, drugi – reprezentowany także przez marki globalne, jak Coca-Cola, Pepsi czy McDonald’s – pokazuje przede wszystkim egalitarność piłki nożnej.

Na początek dwuminutowy festiwal trików i zaskakujących umiejętności w spocie McDonald’s.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się