Prezentujemy przegląd spotów przygotowanych na brazylijskie mistrzostwa świata w piłce nożnej. Tegoroczne produkcje łączą sprzeczności: ukazują wielkie gwiazdy z Ronaldo i Messim na czele, a jednocześnie podkreślają korzenie piłki nożnej jako gry zwykłych ludzi.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W reklamach na mundial 2014 widać wyraźnie dwa nurty. Pierwszy tradycyjnie skupia się na gwiazdach i stadionach, drugi – reprezentowany także przez marki globalne, jak Coca-Cola, Pepsi czy McDonald’s – pokazuje przede wszystkim egalitarność piłki nożnej.
Na początek dwuminutowy festiwal trików i zaskakujących umiejętności w spocie McDonald’s.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.