Bogusław Wołoszański i Radosław Kotarski – to dwie postacie, które równolegle użyczyły wizerunku markom z branży finansowej. Obaj są dobrymi mówcami i popularyzatorami nauki, różni ich jednak wiele. Który z nich lepiej sprzedaje przedstawiane zwykle dość bezosobowo produkty finansowe?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Liberty Direct przeistaczający się w Liberty Ubezpieczenia wybrał na swoją nową twarz Bogusława Wołoszańskiego, Bank Millennium zaś postawił na vlogera Radosława Kotarskiego.
Marka osobista każdego z nich jest w zupełnie innym momencie cyklu życia. Wołoszański przez 20 lat opowiada w telewizji o tajemnicach XX wieku – obecnie na antenie Polsat Play w „Tajnej historii XX wieku”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.