Branża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzy - Marketing przy Kawie
Branża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzyBranża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzyBranża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzyBranża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzy

Branża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzy

Branża finansowa stawia na mistrzów retoryki i popularyzatorów wiedzy
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Bogusław Wołoszański i Radosław Kotarski – to dwie postacie, które równolegle użyczyły wizerunku markom z branży finansowej. Obaj są dobrymi mówcami i popularyzatorami nauki, różni ich jednak wiele. Który z nich lepiej sprzedaje przedstawiane zwykle dość bezosobowo produkty finansowe?

Liberty Direct przeistaczający się w Liberty Ubezpieczenia wybrał na swoją nową twarz Bogusława Wołoszańskiego, Bank Millennium zaś postawił na vlogera Radosława Kotarskiego.

Marka osobista każdego z nich jest w zupełnie innym momencie cyklu życia. Wołoszański przez 20 lat opowiada w telewizji o tajemnicach XX wieku – obecnie na antenie Polsat Play w „Tajnej historii XX wieku”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja