Branża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenieBranża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenieBranża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenieBranża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenie
Warto co nieco zautomatyzować przed kolejnym sezonem w modzie (fot. Pixabay)

Branża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenie

Branża fashion i marketing automation – bardzo opłacalne połączenie

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro. Właściciel Automate it.

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

W Marketingu przy Kawie ukazały się już teksty o wspieraniu sprzedaży kosmetyków oraz elektroniki użytkowej narzędziami marketing automation. Dziś zajmiemy się obszernym tematem możliwości wykorzystania MA w branży fashion. Przejdziemy też od razu do rozwiązań ponadstandardowych.

Wiadomo, że platformy automatyzacji marketingu obejmują pewne standardowe opcje, które mogą być powielane w niemal każdej firmie bez względu na typ i rodzaj biznesu. Warto zawsze o nich pamiętać i dlatego ich temat powracał w artykułach o wielokanałowej sprzedaży laptopów czy kremów do twarzy.

Tym razem jednak nie wrócimy do nich. W ramach powtórki z podstaw zachęcamy do lektury dwóch wcześniejszych artykułów:

Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?
Elektronika użytkowa i wsparcie sprzedaży dzięki marketing automation – kolejny przykład zalet automatyzacji

Jeśli chodzi o kwestię kierowania oferty i segmentacji, w tym tekście pominięte zostanie typowanie jednej persony o określonych upodobaniach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja