Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać? - Marketing przy Kawie
Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?

Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?

Branding usług profesjonalnych – jak się do tego właściwie zabrać?
Renata Wozba

Renata Wozba

-

Renata Wozba

Renata Wozba

Jak dobrze zadbać o markę firmy z branży usług profesjonalnych? Niby prosta rzecz. Stwórzmy fajne logo, najlepiej kolorowe, zróbmy stronę internetową, załóżmy konto na kilku portalach społecznościowych, a klienci sami przyjdą. Nic bardziej mylnego.

Firma świadcząca usługę profesjonalną to nie sprzedawca produktów chemii gospodarczej w markecie, prasy kolorowej czy produktów AGD. Oczywiście niczego nie ujmując tego typu firmom, trzeba zauważyć, że wykreowanie i utrwalenie w umysłach konsumentów marki usług profesjonalnych to zupełnie inna sprawa. Kolorowe opakowanie produktu wraz z hasłem przewodnim, które chwyta za serce konsumenta – takie elementy są tu mało istotne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja