Brand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudnaBrand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudnaBrand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudnaBrand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudna
Udanych związków świata marketingu i giełdy było mało (fot. Pixabay)

Brand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudna

Brand24 z sukcesem debiutuje na giełdzie. Miłość agencji reklamowych do giełdy zwykle bywała jednak trudna
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Udany debiut giełdowy Brand24 jest godny uwagi. Jak w ciągu ostatnich dziesięciu lat wyglądały relacje dostawców usług marketingowych, szczególnie agencji full service, z giełdą? Przypominały burzliwe historie miłosne. Na początku młodzieńcze, pełne entuzjazmu, choć naiwne zauroczenia. Później, wraz z kryzysem finansowym, widoczny z daleka brak uczucia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się