Brakuje programu telewizyjnego do virali - Marketing przy Kawie
Brakuje programu telewizyjnego do viraliBrakuje programu telewizyjnego do viraliBrakuje programu telewizyjnego do viraliBrakuje programu telewizyjnego do virali
Rozprzestrzenia się bez kontroli (fot. kadr z virala „Projekt Warszawiak”)

Brakuje programu telewizyjnego do virali

Brakuje programu telewizyjnego do virali
Albert Hupa

Albert Hupa

-

prezes, IRCenter

Albert Hupa

Albert Hupa

prezes
IRCenter

Doktor socjologii, członek PTBRiO, badacz sieci społecznych, specjalista w zakresie analiz digital i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z zastosowaniem technologii internetowych i mobilnych).

Virale w Polsce umożliwiają dotarcie do znacznie większej liczby odbiorców niż dominujący obecnie Facebook. Pomimo to klienci końcowi zamawiają w agencjach interaktywnych przede wszystkim działania na tej platformie społecznościowej. Dzieje się tak dlatego, że internetowa branża marketingowa wcale jeszcze nie oswoiła tej przestrzeni Sieci, a sami internauci nie zadomowili się na dobre w tej części social media. Co musi się stać, aby wszyscy zaczęli chętniej korzystać z wirusowej formy kreacji?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja