Boy George powraca - Marketing przy Kawie
Boy George powracaBoy George powracaBoy George powracaBoy George powraca

Boy George powraca

Boy George powraca
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Christina Aguilera, Linda Evangelista, Boy George – takie sławy pozyskał do swoich reklam producent kosmetyków M.A.C. Zastąpią oni inne gwiazdy – Eltona Johna, piosenkarki: hip-hopową Mary J. Blige i rockową Shirley Manson.

Znani i lubiani reklamować będą specyficzny produkt M.A.C., cała trójka pojawi się bowiem w reklamach szminek M.A.C.’s Viva Glam. Dochód ze sprzedaży tych kosmetyków przeznaczony jest na specjalny fundusz do walki z AIDS. Obecna kampania ma też uczcić dziesiątą już rocznicę istnienia funduszu, który zebrał do tej pory ponad 32 miliony dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja