Boss przegnany z sieci Starbucks - Marketing przy Kawie
Boss przegnany z sieci StarbucksBoss przegnany z sieci StarbucksBoss przegnany z sieci StarbucksBoss przegnany z sieci Starbucks

Boss przegnany z sieci Starbucks

Boss przegnany z sieci Starbucks
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Bruce Springsteen to uznana firma na rynku muzycznym, nie trzeba jej nikomu specjalnie przedstawiać. Mimo to słynny „Boss” stracił w ostatnim czasie niezwykle chłonny rynek zbytu dla swoich produkcji. Trudno uwierzyć, że w dobie wolności słowa stało się to z powodu treści utworu „Reno”.

Piosenka opisująca spotkanie z prostytutką znalazła się na ostatnim albumie artysty. W zaistniałej sytuacji płytę „Devils and Dust” dodatkowo ozdobiła jeszcze nalepka Adult Imagery (Uwaga! Tylko dla dorosłych). Mimo takiego ostrzeżenia sieć Starbucks zakazała sprzedaży tego albumu w swoich punktach.

Wspomniana sieć to m.in. 4400 kawiarni rozlokowanych na całym obszarze Stanów Zjednoczonych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja