Bonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSRBonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSRBonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSRBonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSR

Bonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSR

Bonarka Podgórska – tożsamość miejsca jako projekt CSR
AdvertisementAdvertisement
Bonarka City Center zrealizowała projekt CSR „Bonarka Podgórska”, aktywizujący i inspirujący lokalną społeczność. Jego tematem są tajemnice i niesamowitości krakowskiej dzielnicy Podgórze, położonej w pobliżu tego centrum handlowego. Prezentujemy opis projektu, który znalazł się w gronie finalistów Solal Marketing Awards.

Podgórze można porównać do rzymskiego Zatybrza, praskiej Malej Strany czy choćby paryskiego Montmartre lub Ribeiry w Porto. Dawniej było to odrębne miasto po drugiej stronie Wisły. Obecnie nieco zapomniana dzielnica czeka na swój renesans.

Znaleźć swoje miejsce w mieście

Każdy ma swoje miejsce – mały świat, w którym żyje, z którego pochodzi i do którego wraca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się