„Bombowa” kampania reklamowa - Marketing przy Kawie
„Bombowa” kampania reklamowa„Bombowa” kampania reklamowa„Bombowa” kampania reklamowa„Bombowa” kampania reklamowa

„Bombowa” kampania reklamowa

„Bombowa” kampania reklamowa
Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

-

Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

Marketing partyzancki to nietypowy sposób promocji produktu, którego celem jest osiągnięcie jak największego rozgłosu przez kampanię reklamową przygotowaną z użyciem jak najmniejszych środków finansowych. Im więcej ludzi interesuje się taką kampanią i mówi o niej, tym lepiej. Im większy rozgłos i szum medialny, tym bardziej sprawdza się marketing partyzancki. Czasami działa jednak aż za dobrze...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja