Bombardowania w IrakuBombardowania w IrakuBombardowania w IrakuBombardowania w Iraku

Bombardowania w Iraku

Bombardowania w Iraku
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

W grze wojennej rozpoczętej w pierwszej połowie tego miesiąca, Departament Obrony USA rozpoczął bombardowanie e-mailami irackich dowódców wojskowych. Perswazja i propaganda przy użyciu technik komunikacji marketingowej odsłania swe nowe i nieznane oblicze - jako składnika strategii wojennej.

Warto przyjrzeć się temu, jak Stany Zjednoczone próbują wykorzystać na przykład standardowe działania reklamowe, aby wpływać na postawy społeczne: jesienią zeszłego roku rząd USA rozpoczął wartą 65 mln złotych tradycyjną kampanię reklamową, emitowaną w krajach muzułmańskich. Pełne blichtru spoty reklamowe przedstawiały muzułmanów wiodących szczęśliwe życie w Ameryce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja