W grze wojennej rozpoczętej w pierwszej połowie tego miesiąca, Departament Obrony USA rozpoczął bombardowanie e-mailami irackich dowódców wojskowych. Perswazja i propaganda przy użyciu technik komunikacji marketingowej odsłania swe nowe i nieznane oblicze - jako składnika strategii wojennej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Warto przyjrzeć się temu, jak Stany Zjednoczone próbują wykorzystać na przykład standardowe działania reklamowe, aby wpływać na postawy społeczne: jesienią zeszłego roku rząd USA rozpoczął wartą 65 mln złotych tradycyjną kampanię reklamową, emitowaną w krajach muzułmańskich. Pełne blichtru spoty reklamowe przedstawiały muzułmanów wiodących szczęśliwe życie w Ameryce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |