Organizacja Igrzysk Olimpijskich w Pekinie to sprawa, która poruszyła w ciągu ostatnich miesięcy cały świat. Zrobiło się głośno na temat łamania praw człowieka w Tybecie – kraju, który przeciętny człowiek jeszcze jakiś czas temu z trudem znajdował na mapie. Na oburzenie opinii społecznej błyskawicznie zareagował świat marketingu i promocji. Do igrzysk nie zostało już wiele czasu, a atmosfera może stać się jeszcze bardziej gorąca, więc już dziś warto zacząć zastanawiać się, kto właściwie może wyjść ze sprawy zwycięsko… i dlaczego nie Tybet.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.