Wbrew opiniom krytyków reklama Geriavitu z Bogusławem Lindą jest spójna z wizerunkiem aktora, choć niezbyt oryginalna. Ma przyciągnąć uwagę, wykorzystując sposób sprawdzony w spocie z Lindą trzynaście lat temu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdyby miarą skuteczności reklamy była liczba negatywnych komentarzy, występ Bogusława Lindy w reklamie Geriavitu można byłoby uznać za sukces już w kilka godzin po pierwszej emisji. Biorąc poprawkę na głosy sieciowych frustratów („uważałem Lindę za poważnego, ale się zeszmacił”, „geriatria”, „niedługo będzie reklamował sztuczne szczęki”) – i tak wiele osób dostrzega niespójność między męskością, z którą kojarzony jest ten aktor, a produktem zażywanym w stanach fizycznego przemęczenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.