Bohaterowie nie są zmęczeniBohaterowie nie są zmęczeniBohaterowie nie są zmęczeniBohaterowie nie są zmęczeni

Bohaterowie nie są zmęczeni

Bohaterowie nie są zmęczeni
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Wbrew opiniom krytyków reklama Geriavitu z Bogusławem Lindą jest spójna z wizerunkiem aktora, choć niezbyt oryginalna. Ma przyciągnąć uwagę, wykorzystując sposób sprawdzony w spocie z Lindą trzynaście lat temu.

Gdyby miarą skuteczności reklamy była liczba negatywnych komentarzy, występ Bogusława Lindy w reklamie Geriavitu można byłoby uznać za sukces już w kilka godzin po pierwszej emisji. Biorąc poprawkę na głosy sieciowych frustratów („uważałem Lindę za poważnego, ale się zeszmacił”, „geriatria”, „niedługo będzie reklamował sztuczne szczęki”) – i tak wiele osób dostrzega niespójność między męskością, z którą kojarzony jest ten aktor, a produktem zażywanym w stanach fizycznego przemęczenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja