Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & FitchBo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & FitchBo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & FitchBo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch
Dziś marki masowe nie mogą bezkarnie frustrować konsumentów (fot. Pixabay)

Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch

Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Abercrombie & Fitch musi zmierzyć się z kryzysem medialnym, wywołanym słowami własnego CEO sprzed siedmiu lat. Konsumenci protestują nie tylko w mediach społecznościowych, ale i przed sklepami. Pomysł performera z LA na to, jak dopiec marce, podbija Internet. Wszystko przez jasno określoną grupę docelową, pozycjonowanie i wizję marki. I przez brak większych rozmiarów odzieży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja