BMW: jutro widziane w odbiciu witryny - Marketing przy Kawie
BMW: jutro widziane w odbiciu witrynyBMW: jutro widziane w odbiciu witrynyBMW: jutro widziane w odbiciu witrynyBMW: jutro widziane w odbiciu witryny

BMW: jutro widziane w odbiciu witryny

BMW: jutro widziane w odbiciu witryny
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy możliwe jest stworzenie lustra odbijającego przyszłość? Twórcy nowej kampanii amerykańskiego oddziału BMW dowodzą, że tak – i przemieniają witrynę sklepu w zwierciadło, które przekształca przejeżdżające samochody w elektryczne modele BMW.

Instalacja „iWindow” pojawiła się w grudniu 2012 roku na 6th Avenue w Nowym Jorku w ramach kampanii „BMWi. Born electric”.

Dzięki zastosowaniu cyfrowego projektora, czujników wykrywania ruchu samochodów oraz kilku kamer HD przechodnie mogli zobaczyć w odbiciu jednej z witryn sklepowych, jak będzie wyglądał ruch uliczny za kilkanaście lat – a więc pełen elektrycznych samochodów takich jak BMW i3 i BMW i8.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja