Blokady preczBlokady preczBlokady preczBlokady precz

Blokady precz

Blokady precz
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Heyah prowadzi akcję zdejmowania simlocków z telefonów komórkowych. Ta marka już na samym początku swego istnienia zapraszała do wykorzystania starych telefonów z szuflad. Naturalną konsekwencją jest zatem obecny krok, niezależnie od tego, jak kontrowersyjny.

Heyah przez serię niekonwencjonalnych konkursów i akcji stara się pozyskać zarówno uwagę, jak i serca klientów. Najbardziej spektakularnym wydarzeniem jest obecna seria imprez związanych z usuwaniem simlocków z telefonów. Informacje o nich dostępne są na stronie www.simlok.pl/. Oczywiście Heyah nie byłaby sobą, gdyby nie oprawiła akcji w odpowiedni sposób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja