Niemal każdy software house, producent oprogramowania czy świadomy przedsiębiorca w branży IT publikuje artykuły na swoim blogu, niejednokrotnie w języku angielskim. Niestety, czasami nie przynosi to większych korzyści. Kliknięć może być wiele, ale porzucalność stron jest równie wielka. Może warto zwrócić uwagę na UI (user interface)?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Blogi w branży IT można podzielić na dwie kategorie: typowo korporacyjne i nieformalne. Te pierwsze istnieją po to, żeby w profesjonalny sposób przekazać kolejne osiągnięcia firmy, nakreślić jej plany na przyszłość czy np. opisać targi branżowe. Część korporacji używa też bloga w celu przesłania ogólnego sygnału o znaczeniu: „wszystko u nas OK, stale coś się dzieje, programiści nadal pracują, przedsiębiorstwo żyje i ma się dobrze”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.