Blog dźwignią reklamyBlog dźwignią reklamyBlog dźwignią reklamyBlog dźwignią reklamy

Blog dźwignią reklamy

Blog dźwignią reklamy
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

Analitycy rynku internetowego twierdzą, że bijący rekordy popularności serwis społecznościowy MySpace do 2010 roku może być wart około 15 miliardów dolarów. Inni przestrzegają, że inwestowanie w blogi i internetowe społeczności to droga donikąd, tak jak kiedyś wykupywanie dotcomów. Reklamodawcy niewiele sobie jednak z tego robią i startują z kampaniami przeznaczonymi specjalnie dla blogosfery.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się