Blichtr reklamyBlichtr reklamyBlichtr reklamyBlichtr reklamy

Blichtr reklamy

Blichtr reklamy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Trudno prognozować, jaka przyszłość czeka nowe, nieraz zaskakujące pomysły na nośniki reklamowe. Granica między pożyteczną i przynoszącą zyski innowacją a ciekawostką, o której za kilka lat nikt nie będzie pamiętał, jest niezwykle cienka. Nowe pomysły zawsze są jednak odbiciem trendów w gospodarce. Przykładem – „wyczyszczone” reklamy miejskie, które oprócz pełnienia funkcji użytkowej wzbudzają zainteresowanie odbiorców jako wyraz dążenia branży do zrównoważonego rozwoju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4903 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się