Błękitna porażka wizerunkuBłękitna porażka wizerunkuBłękitna porażka wizerunkuBłękitna porażka wizerunku

Błękitna porażka wizerunku

Błękitna porażka wizerunku
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło

-

Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło

Zarządzanie kryzysem to nie przelewki. Złe decyzje mogą bardzo głęboko zranić wizerunek firmy, natomiast gesty skierowane do klientów często pomagają. Przeprosiny Telekomunikacji, choć spóźnione, mają wydźwięk pozytywny. Teraz najistotniejszym elementem wyjścia z kryzysu staje się wypełnienie deklaracji zawartych w przekazie. Autor artykułu na przykładzie działań monopolisty analizuje wymiar PR całego wydarzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja