Cold calling w mediach społecznościowych z perspektywy prawnej - Marketing przy Kawie
Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?
W social mediach cold calling można (i należy) nieco podgrzać (źr. il. ChWP)

Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?

Biznesowy cold calling w mediach społecznościowych – czy to ma sens?
Kamil Gądek

Kamil Gądek

-

adwokat, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Kamil Gądek

Kamil Gądek

adwokat
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie cywilnym i obsłudze prawnej przedsiębiorstw, dostarczając rozwiązania dopasowane do dynamicznego środowiska biznesowego. Wspiera firmy na każdym etapie – od negocjacji i mediacji, przez spory sądowe i arbitraż, aż po egzekucję wyroków.

Media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób, w jaki przedsiębiorcy komunikują się i przedstawiają swoje usługi i produkty. LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram czy TikTok to platformy, które umożliwiają bezpośredni dostęp do potencjalnych klientów. Jednocześnie oferują szereg narzędzi ułatwiających personalizację i analizę interakcji. Czy jest to przestrzeń, w której jest miejsce np. na cold calling?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to