Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)

Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)

Biznes spod tęczowego sztandaru (część 2)
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Zakres konsumpcyjnych zainteresowań homoseksualistów jest dość szeroki. Większość swoich dochodów wydają oni na szeroko rozumianą rozrywkę, podróże, ubrania, kosmetyki, elektronikę itd. Doświadczenie pokazuje jednak, że stworzenie wizerunku firmy przyjaznej grupie LGBT możliwe jest również w innych sektorach. Dziś przedstawiamy „różowe” produkty i innowacje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja