Biznes a jego odpowiedzialnośćBiznes a jego odpowiedzialnośćBiznes a jego odpowiedzialnośćBiznes a jego odpowiedzialność

Biznes a jego odpowiedzialność

Biznes a jego odpowiedzialność
Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

-

PR & communications manager, Polskie Centrum Marketingowe

Inga Szaniawska

Inga Szaniawska

PR & communications manager
Polskie Centrum Marketingowe

O społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. corporate social responsibility – CSR) mówi się obecnie coraz częściej. Choć znajomość terminu się upowszechnia, istota społecznej odpowiedzialności dla wielu pozostaje niejasna. Dlaczego?

Niełatwe nazwy, mylne konotacje

Jako pierwszy czynnik należy wymienić samą nazwę „społeczna odpowiedzialność biznesu” (corporate social responsibility), niejako z definicji mylącą za sprawą przymiotnika „społeczna” (social), który zdaje się sugerować charytatywny charakter działań leżących w sferze odpowiedzialności biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się