Biust w drzwiach - Marketing przy Kawie
Biust w drzwiachBiust w drzwiachBiust w drzwiachBiust w drzwiach

Biust w drzwiach

Biust w drzwiach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Seks sprzedaje? Niestety, nie zawsze. Jeden ze sklepów w Berlinie postawił przy drzwiach modelki topless. Liczył na więcej uwagi i szum w mediach. Srodze się zawiódł.

W połowie września berlińskie sklepy walczą o klientów. Jeden z nich, sklep Innova przy Alexander Platz w sercu metropolii, zatrudnił półnagie hostessy w celu przyciągnięcia uwagi klientów i zwiększenia ruchu w sklepie. Ten prosty chwyt wykorzystujący popęd seksualny jako narzędzie marketingu okazał się jednak nieskuteczny. Ruch w sklepie się nie zwiększył, ekipy telewizyjne i inni dziennikarze żądni sensacji nie doczekali się nawet garstki protestujących feministek lub obrońców praw kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to