Biurowe szmeryBiurowe szmeryBiurowe szmeryBiurowe szmery

Biurowe szmery

Biurowe szmery
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zmiany społeczne i trendy powodowane gwałtownym rozwojem technologii najbardziej uwidaczniają się przez obecność na rynku produktów czy usług, na które często mało kto zwraca uwagę. Przykładem może być płyta CD pt. „Dobrze prosperujące biuro. Odgłosy tła dla domowego biznesu” (ang. „Thriving Office”). Całość trwająca 39 minut dostępna jest w dwóch trybach: „zajęty” i „bardzo zajęty”, różniących się stopniem natężenia biurowej bieganiny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja