Biura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościachBiura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościachBiura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościachBiura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościach

Biura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościach

Biura sprzedaży marzeń – user experience on-line w nieruchomościach
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Biały domek z werandą, loft w starym młynie, ciasne, ale własne mieszkanie – każdy inaczej wyobraża sobie swoje upragnione cztery kąty. A gdy nadchodzi chwila na realizację marzeń i zaczynają się poszukiwania własnego dachu nad głową – co przede wszystkim robi współczesny konsument? Oczywiście zagląda do Internetu. Bada skrupulatnie dostępną ofertę, wychodzi w poszukiwaniu opinii poza nią, bada zalety i wady okolicy. Jak mu to ułatwić oraz zaangażować jego uwagę i emocje?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja