Bitwa o handel w Second LifeBitwa o handel w Second LifeBitwa o handel w Second LifeBitwa o handel w Second Life

Bitwa o handel w Second Life

Bitwa o handel w Second Life
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy „drugie życie” w świecie „Second Life” rozpoczęło ponad 1 700 000 nowych graczy, co daje całkowitą liczbę ponad 7 milionów uczestników. Giganci rynkowi dotychczas pośrednio zarabiali dzięki obecności w tym środowisku – poprzez zwiększanie świadomości i, co za tym idzie, wartości marki. Teraz mają ochotę wykorzystać nową platformę kontaktu z klientem do sprzedaży zupełnie realnych produktów. Czy e-commerce oparty na „Second Life” ma szansę powodzenia? Na razie można mieć wątpliwości...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się