Tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy „drugie życie” w świecie „Second Life” rozpoczęło ponad 1 700 000 nowych graczy, co daje całkowitą liczbę ponad 7 milionów uczestników. Giganci rynkowi dotychczas pośrednio zarabiali dzięki obecności w tym środowisku – poprzez zwiększanie świadomości i, co za tym idzie, wartości marki. Teraz mają ochotę wykorzystać nową platformę kontaktu z klientem do sprzedaży zupełnie realnych produktów. Czy e-commerce oparty na „Second Life” ma szansę powodzenia? Na razie można mieć wątpliwości...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.