Billboardy mają oczyBillboardy mają oczyBillboardy mają oczyBillboardy mają oczy

Billboardy mają oczy

Billboardy mają oczy
Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

-

Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

Kanadyjska firma Xuuk Inc. w najbliższym czasie ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamowy na świecie. W jaki sposób? Naukowcy z Queen's University w Ontario opracowali kamerę, która z odległości 10 metrów jest w stanie reagować na ludzkie spojrzenie. Urządzenie nazywa się Eyebox2 i przy pomocy najwyższej klasy technologii śledzenia ludzkiego wzroku zapamiętuje liczbę spojrzeń na billboard czy produkt w supermarkecie. Mało tego – dzięki systemowi rozpoznawania źrenic nie policzy podwójnie tego samego klienta!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja