Bilet do Auschwitz w dwie stronyBilet do Auschwitz w dwie stronyBilet do Auschwitz w dwie stronyBilet do Auschwitz w dwie strony

Bilet do Auschwitz w dwie strony

Bilet do Auschwitz w dwie strony
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Na plakacie reklamowym widać obozowe baraki i drut kolczasty. Przez chwilę można zastanawiać się, gdzie zostało zrobione zdjęcie, ale napis „Auschwitz” rozwiewa wszelkie wątpliwości. Chwila zadumy? Nie, kolejny niechlubny przejaw reklamodawczej inicjatywy.

To nie pamięci ofiar obozów zagłady czy akcji promującej historyczny region poświęcono bowiem wspomniany plakat. Powszechnie znane symbole ludzkiego cierpienia wykorzystano po prostu do zareklamowania konkretnej oferty – usług transportowych.

Nie jest tajemnicą, że połączenia autobusowe między centrum Krakowa a terenami obozu w Oświęcimiu pozostawiają wiele do życzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja